poniedziałek, 7 stycznia 2013

Wyzwanie #35: Uskrzydlony kalendarz

Jest teraz czas witania nowego roku, a więc podsumowujemy stary i witamy z ciekawością nowy rok! Moja propozycja to stworzenie kalendarza, ale żeby nie było za łatwo - ma być uskrzydlony, czyli główny element zdobiący go to mogą być anioły, ptaki, motyle, latające owady... co Wam tylko przyjdzie do głowy, bo przecież wystarczy dorobić skrzydła do czegokolwiek i będzie już uskrzydlony!
Dlaczego skrzydła? Bo życzę Wam roku wysokich lotów!!
Podsumowując, wytyczne są dwa: kalendarz i skrzydła.

Czekamy na Wasze prace, a poniżej prace naszego zespołu :)

Młoda Kobieta:

Szara:


Cudaczek:


Chimera:


Mapowska:


Rysa:



Monika1011



Pamiętajcie również o naszym Lifcie styczniowym:
A także o MEGA CANDY :



11 komentarzy:

  1. ech, no i żałuję, że pokazałam mój kalendarz wcześniej... idealnie by tu pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytanie czy to musi być kalendarz-kalendarz. Bo zrobiłam sobie album na wpisy z każdego miesiąca, co się dzieje. Na okładce jest 2013 i jest uskrzydlona, ale w środku nie ma dokładnie kartek z kalendarza. Co Wy na to :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po krotkiej naradzie zdecydowalysmy zaakceptowac kalendarz-pamietnik :-) To bardzo ciekawa forma.
      Sama mam cos podobnego i zapisuje w tym, co i kiedy osiagnela moja mlodsza latorosl ;-)
      Zatem czekamy na Twoja prace :-)

      Usuń
  3. Super kalendarze, najbardziej przypadł mi do gustu ten Mapowskiej, świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your calendars are absolutely beautiful and perfect for our TIME challenge!!. Thanks for being Soartful with us, we look forward to seeing you often!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Thanks a lot!! You're so nice, we would be really pleased to see you starting in our challenges :)

      Usuń
  5. nie wiem, czemu, ale nie wyświetlają mi się Wasze fotki, pierwsza praca, jaką mogę zobaczyć, to piramidalny kalendarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiem czemu, u mnie wszystko dobrze... czy ktoś jeszcze ma problem z tym?

      Usuń
  6. właśnie tworzę swój osobisty kalendarz -
    idealnie będzie Tu pasował :)

    OdpowiedzUsuń