sobota, 5 stycznia 2013

Lift kartki: styczeń

Witam serdecznie! :D
Ostatnio szalejemy z tymi notkami ;-)) A powiem Wam więcej: jutro też pojawi się tu notka i zapraszam Was już teraz, bo...będzie się działo!!! Już jutro wielka niespodzianka dla wszystkich zaglądających na Scrapgangsterski blog :-) Obiecuję, że warto będzie tu przyczłapać :D

Tymczasem dziś mamy 5 dzień miesiąca, czas więc na kolejny lift z działu kartki! :-) Tym razem liftujemy boską, lekką kartkę Matilde, tę oto:
Czyż nie jest wspaniała?! :-) Jej kolorystyka kojarzy mi się z przedwiośniem... :-)

A oto jak poradziły sobie Scrapgangsterki:

Rysa:
Mapowska:
Chimera:
Cudaczek:
Monika1011:
Szara:

 Ja oczywiście znów się nie wyrobiłam, ale to chyba już naprawdę ostatni raz, w kolejnym wyzwaniu zaprezentuję Wam już moją pracę - taką mam nadzieję :-)
Mam także nadzieję, że czujecie się zainspirowani i stworzycie wspaniałe lifty kartki Matilde. Czekamy do 19 stycznia! :-)

I nie zapomnijcie zajrzeć do nas jutro!! :)







19 komentarzy:

  1. Fantastyczne lifty, Dziewczyny! Ogromnie podobają mi się Wasze karteczki :) I bardzo jestem ciekawa kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wam się udaje dziewczyny dociąć tego motyla, mój wykrojnik strasznie szwankuje, nie docina, choć jest nowy- jakies 5-6 razy użyty... ten motylek u Mapowskiej i Chimery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ja mam ten sam problem i jedyny sposób jaki znalazłam to przemaglować maszynką go kilka razy w tą i z powrotem :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Oj, to dziwne, mój docina za pierwszym razem, choć na wszelki wypadek wałkuję go 2 razy, raz do przodu i raz do tyłu...
      Może spróbować na innym papierze, popodkladać cienkich kartek lub rzeczywiście maglować kilka razy w różnych kierunkach.

      Usuń
    3. Ja też nie mam problemu, raz przejadę i motylek wycięty.

      Usuń
    4. To chyba nam się trafiły buble :P

      Usuń
  3. Matilde , Twoje kartki zawsze są prześliczne i nawet nie mogę opisać jak miło robiło mi się ten lift.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka prześliczna, lifty załogi również:)
    Praca nad liftem bardzo przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mozna zliftowac ta kartke jako cos innego czy musi byc koniecznie kartka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zapoznania się z regulaminem wyzwań liftowych :) (na górze strony): http://scrapgangsterki.blogspot.be/p/regulamin-uczestnictwa-w-wyzwaniach.html

      Punkt drugi tego regulaminu mówi:
      "2. W wyzwaniu należy zachować formę liftowanej pracy, tzn. jeśli liftujemy kartkę, to stworzyć należy również kartkę, a jeśli liftujemy LO, należy wykonać LO"

      Usuń
  6. Spróbowałam , ale czy się udało ??? Wzór piękny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka do liftowania wspaniała, skusiłam się na i ja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Daleko mi do Waszych znakomitych prac, ale też spróbowałam. Bardzo mi się oryginał spodobał. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba źle podlinkowałam swoją kartkę.Muszę się wykasować i podlinkować raz jeszcze :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisałam się raz jeszcze,ale poprzedni link był dobry. Nie mam pojęcia dlaczego przekierowywał na bloga a nie konkretny post :-(

      Usuń