poniedziałek, 14 października 2013

Wyzwanie #55 - Żywioły

Witajcie! :D

Czy pamiętacie może Kapitana Planetę i jego dzielnych młodych przyjaciół walczących o zachowanie środowiska naturalnego Ziemi? ;)
To jedna z ulubionych kreskówek dzieciństwa mojego i wielu moich rówieśników. Ależ chciałam mieć wtedy któryś z pierścieni mających moc ziemi, ognia, wiatru, wody lub serca...

Wspomnienia mnie ogarnęły, gdy zobaczyłam, że wyzwanie, które mam zaproponować przypada w połowie października, kiedy obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Ograniczania Klęsk Żywiołowych. Zatem zainspirujmy się tym dniem i postawmy na żywioły ;)

Czekamy na Wasze prace zainspirowane poszczególnymi żywiołami: ziemią, wodą, ogniem lub powietrzem. A może uda Wam się przedstawić wszystkie żywioły jednocześnie? Forma pracy dowolna.

Zobaczcie, jak do tematu podeszły Scrapgangsterki:

Chimera - woda
(kolor niebieski + statek)


Mapowska - powietrze
(w balonie mamy powietrze i dookoła również,
dodatkowo powietrze wykorzystane było podczas tworzenia kartki za pomocą aerografu)


Monika1011 - woda
(kolor morski, niebieski + syrena)


Mapowska - ziemia 
(kartka w kolorach ziemi oraz duch ziemi w postaci elfa ;))


Cudaczek- woda
(kolor morski, faktura wody i cytat nawiązujący do wody)



Pozdrawiamy serdecznie i nie możemy doczekać się Waszych prac!

W imieniu DT Scrapgangu,
Mapowska

8 komentarzy:

  1. Utonęłam w wodnym tagu... śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, uwielbiałam Kapitana Planetę... chyba będzie trzeba coś wykombinować na takie wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniałości! I temat wyzwania świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jakie jest moje zdziwienie. Czy wyzwanie nie miało trwać do 27.10 z tym dniem włącznie? Może chodzi o przesunięcie czasu na zimowy? Przygotowałam pracę i nie mogę jej zgłosić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://razdwatrzykartkeprzecinaszty.blogspot.com/2013/10/zywioy.html

      Usuń
    2. Rzeczywiście wyzwanie powinno trwać do 27.10 do 23h55 :) Inlinkz chyba nie przewidział zmiany czasu, oczywiście uznajemy zgłoszenie :)

      Usuń