poniedziałek, 28 listopada 2011

Wyzwanie #4

Dziś nadeszła kolej i na mnie:] Młoda Kobieta w swoim wyzwaniu pisała, że to jest jej pierwsze wyzwanie w życiu, nie chcę po niej powtarzać, ale to także moje pierwsze wyzwanie w życiu. Mam nadzieję, że weźmiecie w nim chętnie udział.

Wyzwanie #4 nazwałam „Zakładki retro”, a oto wytyczne do wyzwania:
- tworzymy zakładkę do książki - zbliżają się święta może to dobry pomysł na prezent dla jakiegoś mola książkowego? (w trakcie trwania wyzwania są Mikołajki)
- musi być dwustronna, tak aby obie strony pasowały do siebie - dlatego nazwa w liczbie mnogiej
- retro - chciałabym, aby nawiązywały do stylu retro, nie narzucam kolorystyki
- ze względu na to, iż jest to zakładka do książki - wypukłe elementy umieszczamy w górnej części zakładki, w reszcie są dopuszczalne, ale bardzo mała ilość i raczej z jednej strony
- choć jeden element typu - ćwiek, guzik, perełka, wstążka (do wyboru, ale może być więcej niż 1)

Oto moja interpretacja tematu - mam nadzieję, że Was zainspiruje:

Jest dwustronna w tematyce retro, perełki są delikatnie wypukłe, ale tylko z jednej strony, więc nie przeszkadzają w trakcie używania. Ćwieki umieściłam na górze a jako dodatek użyłam wstążek.

Wyzwanie to trwa od dziś 28.XI do 12.XII czyli dwa tygodnie. 
Pamiętajcie, że wyzwanie Młodej Kobiety jest nadal aktualne (do 5.XII)


3 komentarze:

  1. Ale super, dziękuję :*** bo dzięki Tobie w końcu zrobię zakładkę dla siebie (zawsze robię dla innych, a na moją nie ma czasu, a teraz musi być :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Zrobiłam :D wrzucę, jak się wyśpię :P

    OdpowiedzUsuń
  3. I was recommended this website by my cousin. I'm not sure
    whether this post is written by him as no one else know such
    detailed about my trouble. You are amazing! Thanks!


    my blog; Las Vegas Appliance Repair

    OdpowiedzUsuń