czwartek, 20 marca 2014

Lift NIEkartkowy na marzec oraz wyniki liftu lutowego

Hop, hop!
Tak nam się spodobało przywoływanie wiosny, że na temat nowego liftu NIEkartkowego wybrałyśmy pięknego ATCiaka autorstwa Anuszkiczyżby pierwsze ptaki powróciły z zimowych wojaży?




Dzisiejszego wieczoru gościmy zwyciężczynię NIEkartowego liftowania styczniowego - Rudolpha :)


Witam Was niezwykle gorąco, choć z tą aurą za oknem różnie ostatnio bywa :)

Na co dzień, jako Rudolph (blog.rudolph.pl) tworzę to, co mi wyobraźnia podpowie próbując przełamać szarzyznę dnia codziennego... Scrapuję od ok. dwóch lat, będąc totalnym samoukiem w tej dziedzinie. Uwielbiam warstwowe, przestrzenne formy. Eksperymentuję z mediami, próbując urozmaicić i wzbogacić dotychczasowe wytworki.  Kocham warstwy i wszelkie kobiece dodatki - kwiatuszki, ażurowe wykrojniki, koronkowe detale... i wszelkie szczególiki nadające pracy niepowtarzalnego charakteru.

Dzięki uprzejmości zespołu DT Scrapgangu mam okazję inspirować Was po raz kolejny... Mam nadzieję, że moja praca przypadnie Wam do gustu... 

Pozdrawiam cieplutko,
Rudolph

A oto świetny lift Anuszkowego ATC wykonany przez naszego Gościa:



Oraz prace scrapgangowego DT:

Chimery


Mapowskiej


Panny Totti


Młodej Kobiety


Moniki1011


Rysy



Cudaczka:


Wioli_C



Natomiast banerek dla najlepszego liftu lutowego tym razem wędruje do
.
.
.


GRATULACJE!!!


Dla Ciebie banerek oraz zaproszenie do gościnnego projektowania w naszym kolejnym wyzwaniu z liftem NIEkartkowym!
Prosimy o kontakt: scrapgangsterki@gmail.com


Czekamy na Wasze prace!


10 komentarzy:

  1. rewelacyjne prace dziewczyny! :) już nie mogę się doczekać prac uczestników! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę, dzięki za wyróżnienie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejne super wyzwanie :), gratuluję Elis wygranej w poprzedniej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam małe pytanko dt. liftu: czy praca lift atc ma być samym atc o wym. 8.9x6.4 czy tak jak np. Rudolf lift atc na kartce, chyba, że się mylę i to atc ale w przybliżeniu. Pytam, bo mam mętlik. Niektóre prace są nieco większe niż właściwe atc i wyglądają jakby były dodatkowo na kartce, a przecież to lift niekartkowy. Dziękuję za odpowiedź. Mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszamy za zwłokę ale pytanie nam umknęło. Generalnie założeniem jest żeby lift pracy miał tą samą formę jak oryginał czyli jeżeli liftujemy ATC to ma być ATC. Natomiast samo zliftowane ATC może spokojnie stać się częścią kartki :)

      Usuń
  5. Zamieściłam lift. Mam nadzieję, że jest zgodny z wymaganiami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie dodałam link do mojej pracy, ale ucięło mi nazwę i jestem jako "t" :D; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi ;) Będziemy wiedzieć, ze to Ty.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  7. Hallo jestem Jowitka ,
    niezwykle dobrze przegląda się twoje teksty, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz, a tymczasem pozdrawiam i zapraszam na moją strone www

    OdpowiedzUsuń