niedziela, 18 grudnia 2011

Wyzwanie #7: OGRZEJMY SIĘ!

W związku z tym, że kolejne - moje - wyzwanie powinno pojawić się jutro, a jutro to ja idę do pracy, a po pracy na służbową Wigilię i mogę nie mieć czasu, nowe wyzwanie wyjątkowo pojawia się w niedzielę wieczorem :)

A będzie to dla odmiany wyzwanie bardzo proste i - mam nadzieję - przyjemne. Dziś u mnie za oknem deszcz, wiatr i szaruga. Chłód wdziera się pod ubranie. Ogólnie aura dość sprzyjająca przeziębieniom. Dlatego proponuję Wam dziś wyzwanie w temacie: OGRZEJMY SIĘ. A Wasze zadanie polegać będzie na wykonaniu dowolnej pracy w ciepłej kolorystyce. Tzn. używamy następujących kolorów: czerwony, pomarańczowy, żółty, złoty, ciepłe beże, czekoladowe odcienie brązu, łososiowy... Oczywiście nie musicie użyć wszystkich tych barw w Waszych pracach :) Chodzi o to, by nie używać zimnych kolorów (biele, błękity, szarości), niech od samego patrzenia na te wszystkie cudne prace robi nam się cieplej i milej! :) Stwórzcie swoje małe dzieła, które będą swą kolorystyką przywodzić na myśl ciepło ognia z kominka, albo słoneczny dzień w tropikach ;)) Zapraszam do wspólnej zabawy!

A w ramach inspiracji i zachęty wykonałam ten oto blejtram, posiłkując się filmem Finn :)
I zbliżenie na kompozycję i na kolory :D
 A teraz Wasza kolej, dacie się namówić? :))




5 komentarzy: