wtorek, 15 września 2015

Ogłoszenie - pożegnanie!

Kochane Rękodzielniczki, Kochani Rękodzielnicy!

Dziś mamy dla Was niespodziankę, choć zapewne będzie to przykra niespodzianka: zamiast nowego wyzwania, mamy informację o zakończeniu działalności Scrapgangu.
Scrapgang działa nieprzerwanie od 5 lat (kto by tam liczył te 1,5 miesiąca, które brakuje do pełnej rocznicy? :P). W tym czasie wiele zmieniło się w naszym życiu prywatnym i zawodowym. Z każdym miesiącem coraz trudniej wygospodarować nam czas na przygotowywanie wyzwań i inspiracji, kontakt z Gościnnymi Projektantami, tworzenie banerków dla Zwycięzców, oglądanie i komentowanie Waszych pięknych prac... Przez szacunek do naszych Czytelników, podjęłyśmy decyzję o tym, że Scrapgang przestaje istnieć.
Dziękujemy Wam za ten wspólny, fascynujący i pełen kreatywnych pomysłów, czas. Za każde kliknięcie "obserwuj ten blog", za każdy miły komentarz, a przede wszystkim - za każdą pracę, zgłoszoną na nasze wyzwania. To było dla nas cudowne doświadczenie, dzięki któremu rozwinęłyśmy nasze umiejętności, pogłębiłyśmy pasję i...zawarłyśmy prawdziwe przyjaźnie.
Na pewno jeszcze wiele razy spotkamy się w sieci: przy okazji innych projektów scrapbookingowych, w innych DT, na innych blogach. Nie żegnamy się zatem z Wami jako osoby, a jedynie jako członkinie Scrapgangu.
W najbliższy piątek, 18 września 2015, opublikujemy wszystkie zaległe wyniki naszych zakończonych wyzwań i będzie to ostatni post na tym blogu.
Trzymajcie się ciepło, bądźcie zawsze szczęśliwi i kreatywni.
DT Scrapgang

17 komentarzy:

  1. Dziękuje i życzę wielu twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ale jak to w życiu bywa, są rzeczy ważne i ważniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej szkoda :( będzie mi Was brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, takie słowa utwierdzają nas w przekonaniu, że warto było tworzyć to miejsce :)

      Usuń
  4. Co nieco z Wami popracowałam (chociaż ostatnio dosyć dawno), więc żal mi ogromnie... do miłego zobaczenia gdzieś tam w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo szkoda :(
    dziękuję za ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nieeeee! wielka strata, ale rozumiem bo też cierpię na brak czasu i nadmiar obowiązków. Milo mi było u Was zagościć, nawet jeśli nie brałam udziału we wszystkich wyzwaniach to i tak obserwowałam, czerpałam dobrą energię i szczerze mówiąc podziwiałam Wasze pomysły wyzwań. Gratuluję obiektywnego i profesjonalnego podejścia przy wyborze najlepszej pracy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się łezka w oku zakręciła. Strasznie lubiłam Wasze wyzwania i Wasze cudowne inspiracje. Wielka strata dla mojego blogowego życia, ale rozumiem co to bak czasu. Życzę Wam wszystkiego co najlepsze i do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda wielka, ale dziękuje za wspaniałe konkursy, inspiracje i Wasz czas poświęcony temu miejscu!
    I życzę wszystkiego naj... w dalszej twórczej działalności - każdej z Was z osobna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też przykro, ale szanuję Waszą decyzję... ogromny szacunek, dziękuję za ten wspólny czas, za wszystkie zabawy i Wasze cudne prace. Powodzenia we wszystkim, czego się tkniecie, będzie mi brakowało tego miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za wspólna zabawę i inspiracje. Coś sie kończy, coś się zaczyna...Powodzenia i nieustającej weny dla wszystkich z DT.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tak lubiłam Scrapgang... :)) Świetnie się bawiłam robiąc kartki na Wasze wyzwania :) Pozdrawiam serdecznie :) Niech Was wena nie opuszcza :*)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę przyrko mi to czytać, ale rozumiem. Aż łezka kręci się w oku.
    Od Was wszystko się zaczęło! Dla WAS przygotowałam swoją pierwszą kartkę. I nadal robię... Wy mnie zaraziłyście prawdziwą pasją!!!

    Bardzo, bardzo Wam dziękuję.

    Pozdrawiam, ściskam i życzę wielu wspaniałych chwil w życiu!!

    kiedyś czas_czekania, dziś kraftowa-em

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej przykro mi ;(, bardzo lubiłam wasze zabawy, DZIĘKUJĘ Wam bardzo za wiele inspiracji!! powodzenia

    OdpowiedzUsuń