czwartek, 15 stycznia 2015

Wyzwanie 85 - "Coś nowego" i wyniki wyzwań 83 i 84

Witamy serdecznie w pierwszym nieliftowym wyzwaniu 2015 roku!

Z racji tego, że nowy rok dopiero sie rozpoczyna, proponujemy Wam zmierzenie się z czymś nowym. Niech będzie to okazja do podszkolenia warsztatu i spróbowania czegoś innego niż do tej pory. Może skusicie się na zrobienie pracy w niewykonywanej dotąd formie, a może zastosujecie jakąś nową dla Was technikę lub nowe narzędzie? Bardzo jesteśmy ciekawe Waszych pomysłów :-)

Zobaczcie, co wykombinowały Scrapgangsterki:

 Wiola_C:
Zmierzyłam się z nową formą w postaci latarenki, a żeby było trudniej wykonałam ją na bazie pięciokąta.




GosiaMachynia:
Zmierzyłam się z Promarkerami i stemplem do pokolorowania 
(mam tylko kilka kolorów).


Mapowska:
Postanowiłam po raz pierwszy wykonać kartkę w formie klockowej.



Młoda Kobieta:
zmierzyłam się z techniką paper piecing. Różę odbiłam na 4 różnych papierach
(jeden zielony i 3 odcienie różu) i powycinałam po kawałku, tworząc kolorowy obrazek.


Rysa:
Od dawna kusiło mnie, żeby zrobić layout z wtopionym w tło zdjęciem. Dzięki temu wyzwaniu odważyłam się, a wyszło tak:



Mamy nadzieję, że dołączycie do wyzwania i spróbujecie czegos nowego.


Dziś także ogłaszamy zaległe wyniki dwóch wyzwań.

Najlepsze, naszym zdaniem, prace w wyzwaniu "Nastrojowe święta" wykonały:








Natomiast banerki Top 3 w wyzwaniu "Vintage ze sponsorem" otrzymują:






I jeszcze losowanie nagrody od sponsora wyzwania, firmy Lemonade:

czyli

Prosimy o kontakt: scrapgangsterki@gmail.com


Wszystkim serdecznie gratulujemy!

Pozdrawiamy serdecznie i życzymy miłego dnia! 

6 komentarzy: