sobota, 20 września 2014

Lift NIEkartkowy na wrzesień i wyniki sierpniowego

Lubicie tagi? My bardzo! A wiecie, dlaczego? Dlatego, że mają szerokie zastosowanie: mogą stanowić ozdobę same w sobie, mogą pełnić rolę bilecików do prezentów, mogą wypełnić kieszonkę w albumie, stać się elementem kartki lub scrapa....W związku z tym, że tag to taki cudowny wyraz weny, proponujemy Wam dziś zliftowanie wspaniałej pracy, której autorką jest uzdolniona Magda(i)Lena. Spójrzcie tylko na te kontrasty kolorystyczne, czyż to nie jest małe papierowe arcydzieło? :-)


Zobaczcie, jak Gościnna Projektantka - zwyciężczyni poprzedniego liftu NIEkartkowego oraz dziewczyny z DT poradziły sobie z wyzwaniem, a później...nożyczki w dłoń i pokażcie nam swoje tagi!

A Goscinną Projektantką w tym miesiącu jest....

MARMARIS

Witam, mam na imię Ewa, w blogosferze ukrywam się od stycznia pod tym adresem http://marmariscrafts.blogspot.com/  Jest mi bardzo miło, że zostałam wyróżniona i nagrodzona gościnnym występem u SCRAPGANGSTEREK. Bardzo mnie to zmotywowało do działania i mile zaskoczyło ponieważ nie miałam pojęcia, że tak wzrośnie mi licznik odwiedzin.
Jestem z Tych Zakręconych: 
- dla których doba jest za krótka,
- poszukujących nowych ręcznych wyzwań,
- śniących craftowo,
- szukających inspiracji w kraju i za granicą, 
- widzących więcej i głębiej,
- prześwietlających każdy przedmiot pod względem innego wykorzystania, 
- odwiedzających bazary, jarmarki,
- biorących udział w warsztatach i wracających z kwadratową , pełną pomysłów głową. 
Rękodziełem zajmowałam się od dawna, na długo zanim pojawiły się ich odpowiedniki - nazwy angielskie w Polsce:) Nie potrafię usiedzieć bezczynnie, zawsze coś tworzę, próbuję każdej techniki. 
W tym roku zdobyłam  umiejętności prowadzenia bloga i dojrzałam do dzielenia się z innymi ( poza najbliższymi ) moimi wytworami. Mam tendencję do zarażania swoimi pasjami ludzi, którzy nie mieli nic wspólnego z robótkami ręcznymi, a teraz ... nie wyobrażają sobie innej formy aktywności w czasie wolnym. Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do działania :) 

Marmaris wykonała dla Was poniższy lift:




Młoda Kobieta odwróciła kolorystykę i zrobiła pozytywny negatyw ;-)



Rysa:


GosiaMachynia:


Panna Totti:


Wiola_C:


Mapowska:



Chciałybyśmy również ogłosić zwycięzcę liftu NIEkartkowego sierpnia.
Najpiękniejsze klamerki wykonała...

Wielkie gratulacje! 
Dla Ciebie banerek oraz zaproszenie do gościnnego projektowania w naszym kolejnym wyzwaniu z liftem NIEkartkowym!
Prosimy o kontakt: scrapgangsterki@gmail.com
Pozdrawiamy serdecznie i życzymy miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Wszystkie tagi są piękne. Gratulacje dla Amlai.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe jak dla mnie "zawieszki"-piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Amlai - śliczne klamerki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tagi! Kontrasty na oryginale są zabójcze :)
    Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tagami kusicie? :)) chyba się przyłączę! Amlai - gratulacje za komplet klamerek!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności w takich kontrastach

    OdpowiedzUsuń
  7. look at more info r1f82w6l24 aaa replica bags replica evening bags see this website p6v74j3m66 louis vuitton replica replica bags philippines wholesale b0m93g7l66 replica bags in london gucci replica k3l65p7w19 zeal replica bags reviews

    OdpowiedzUsuń