środa, 20 listopada 2013

Lift NIEkartkowy - listopad oraz wyniki liftu październikowego

Dziękujemy serdecznie za wszystkie zgłoszone prace, niemniej jednak wyróżnienie mamy tylko jedno i tym razem zdobywa je
.
.
.

Gratulacje!

Dla Ciebie banerek oraz zaproszenie do gościnnego projektowania w naszym kolejnym wyzwaniu z liftem NIEkartkowym!
Prosimy o kontakt: scrapgangsterki@gmail.com


Nowy Rok za pasem, więc tym razem proponujemy Wam lift niebanalnego kalendarza stworzonego przez Arte Banale ;)




Zapraszamy do obejrzenia liftów przygotowanych przez nasze DT
oraz naszą Gościnną Projektantkę, zwyciężczynię liftu wrześniowego :)


"Mam na imię Justyna. Na co dzień jestem mamą Tymka i żoną Tomka.
Od 2010 roku prowadzę swoje bloga pod adresem www.justeczkowymiszmasz.blogspot.com
Wtedy też zaczęła się moja przygoda ze scrapbookingiem.
Odkąd pamiętam coś tam sobie dłubałam, haftowałam....lubię poznawać nowe techniki i zawsze szukam dla siebie czegoś nowego.
Scrapbooking zachwycił mnie od razu, na początku tylko oglądałam i podziwiałam.....ale to wciąga, więc zaraz zaczęłam zapełniać wszelkie możliwe półki w domu papierami i przydasiami.
Robię głównie kartki.......kocham kwiaty, więc na każdej mojej pracy można je znaleźć, czasem w dużych ilościach.
Bardzo lubię próbować nowych rzeczy i form.........pudełka, LO.
Nie mam określonego stylu, lubię eksperymentować."


I jeszcze świetna interpretacja Justyny:



Chimera:


Mapowska:


Szara:


Cudaczek:


Monika1011



Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace! :)



6 komentarzy:

  1. Pięknie dziewczyny inspirujecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sobie z Wami skleję kalendarz, bo wciąż czeka na oscrapowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam kalendarz na Wasze wyzwanie, ale jest on prezentem świątecznym... z racji tego nie chciałabym publikować jego zdjęć na razie na blogu - czy mogę wkleić zdjęcie i podać linka ogólnego do bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero odpisuję. Widzę, że udało Ci się obejść problem ;) Takie zgłoszenie oczywiście przyjmujemy :) Mamy nadzieję, że sprawa się nie wyda ;)

      Usuń
    2. Też mam taką nadzieję ;)

      Usuń