poniedziałek, 18 lutego 2013

Wyzwanie #38 Dla Mężczyzny + bez kwiatów.


Na wstępie chciałabym serdecznie podziękować za to,że tak chętnie bierzecie udział w naszych Wyzwaniach!

Dzisiaj przedstawiam  kolejne - 38 wyzwanie Scrapgangu.
Temat:  Dla Mężczyzny +  bez kwiatów.

Może być to męska kartka,pudełko,a może LO ?  Oczywiście styl i technika dowolna.
Ważne aby było widać,że Wasza  praca zrobiona jest wyłącznie dla Mężczyzny.
A jak zastąpicie kwiatki? Czekam z niecierpliwością na Wasze pomysły!!



A oto inspiracje naszego zespołu :

Chimera :



Cudaczek :



Mapowska :


Monika1011


Szara:


Pozdrawiam Monika DT Scrapgang




10 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz, podlinkowałam już pracę - na śmierć zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kartki! + zapraszam na candy, do wygrania extra sowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Pierwszy raz zgłaszam się u Was do wyzwania... Jestem dobrej myśli :D
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy serdecznie i zapraszamy częściej :)

      Usuń
  5. Chciałam zauważyć, że Aka podlinkowała tenże post zamiast swojego. Jeśli wiecie kto to, to może zwrócicie jej uwagę, żeby nie zmarnowała szansy na udział w wyzwaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione! Dziękuję za czujność :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Zrobiłam karteczkę na Wasze wyzwanie ale chyba się spóźniłam za zgłoszeniem albo inlinkz - szkoda
    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń