poniedziałek, 12 listopada 2012

wyzwanie #31 Flagowa paleta barw


Dziś poniedziałek, czyli czas na kolejne wyzwanie Scrapgangu :-).
Na wstępie chciałam jeszcze tylko serdecznie podziękować za bardzo liczny udział w poprzednim wyzwaniu "Szczypta kobiecej elegancji". Wkrótce opublikujemy Top 3 tego wyzwania.

Bieżące wyzwanie nazwałam "Flagowa paleta barw". Jest to wyzwanie kolorystyczne, ale nieco nietypowe, gdyż każdy sam decyduje, jakie kolory znajdą się na jego pracy. Jest tylko jedna wytyczna: mają to być kolory znajdujące się na fladze dowolnego państwa świata. Zatem zadanie polega na wykonaniu dowolnej pracy (kartki, scrapu, pudełka, ATC, itp.) w tych właśnie kolorach.

Mam nadzieję, że wyzwanie Wam się podoba :-)

Poniżej prace naszego DT, które, mam nadzieję, zainspirują Was do działania:

********
Młoda Kobieta:
Ja wybrałam flagę Kosowa :) Połączenie niebieskiego, złotego i odrobiny bieli jest idealne do stworzenia kartki bożonarodzeniowej! :)



********
Mapowska: 
Wybrałam flagę Włoch (raz, że lubię ten kraj, jego kuchnię, zabytki, język (choć nim nie władam ;)), a dwa że byłam tam kilkukrotnie i chętnie jeszcze bym się tam wybrała). Moja paleta barw to: zielony, biały i czerwony. Powstała z nich również kartka świąteczna ;)



********
Chimera:
Długo zastanawiałam się nad flagą, ale gdy wydrukowałam zdjęcie synka mojej kuzynki, stwierdziłam, że muszę wybrać coś kolorowego, wybrałam więc RPA:



********
Cudaczek:
Słoneczna flaga Argentyny zainspirowała mnie nieco... świątecznie :)  Proponuję prostą kartkę z użyciem zwykłej filcowej girlandy z marketu, odrobiny tuszu, przeszyć i połyskujących gwiazdek, które tworzą świąteczny klimat.





*******
Monika1011:
Moje kolory i  flaga to Somalia.
Wybrałam je ze względu na to, co dzieje się w tym państwie. 
 "Serce na dłoni" - tak nazwalam moja kartke.




*******
Rysa:
Moja kartka dostała kolory flagi Gujany. Dlaczego akurat ta? Przeglądając zestawienie flag pomyślałam, że nie wiem nic o tym państwie - do tej pory nie wiedziałam, że istnieje. Przy okazji wyzwania dowiedziałam się więc kilka ciekawych rzeczy:)
Czerwony i zielony od razu skojarzyły mi się ze świątecznym klimatem, do tego żółty w złotym odcieniu, troszkę bieli i czerni. Z tego połączenia powstała karteczka świąteczna:



******* 
Szara:
Ja wybrałam flagę Maroko, szczerze mówiąc nie znałam jej wcześniej, spodobały mi się nie tylko kolory pasujące do klimatu świąt, ale i układ z tą "gwiazdką" na środku :)


Troszkę zmieniłam, ale starałam się zachować układ, czyli potraktowałam flagę też jako mapkę. Niestety zdjęcie jest trochę przygaszone w rzeczywistości kolory są bardziej nasycone. Powstała taka oto kartka świąteczna:

******* 

Czy czujecie się już zainspirowani? Bardzo ciekawe jesteśmy Waszych "flagowych" prac :-)

Przypominamy także o trwającym wyzwaniu - lift pięknej kartki Enczy.

Pozdrawiamy serdecznie!
Mapowska

6 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne ,każda na swój odmienny sposób ale kartka pt,,serce na dłoni''urzekła mnie szczególnie:)Wspaniała,prosta ale niezwykle wymowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka "serce na dłoni" naprawdę świetna, w połączeniu z flagą Somali i naszą wiedzą na temat sytuacji kraju naprawdę dająca do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, a inspiracje świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety spóźniłam się ze swoja kartką na to wspaniałe wyzwanie , ale pokażę chociaż swoją inspirację


    http://dosiablog.blogspot.com/2012/11/gwiazdkowa-doniczka.html

    OdpowiedzUsuń