środa, 14 marca 2012

Ekspresowe mini candy

Mamy dla Was małą niespodziankę: Trzy zestawy kolorowych świątecznych bilecików i etykietek na tasiemki ze świątecznymi napisami.
Candy zakończy się 21 marca- w pierwszy dzień wiosny.
trzy proste zasady:
Jeden komentarz może zostawić każdy , kto umieści podlinkowane zdjęcie w pasku bocznym lub treści bloga.
Dodatkowy przysługuje osobom, które obserwują bloga
Kolejny wpisać mogą też osoby, które brały przynajmniej raz udział w naszych wyzwaniach ( trwające wyzwanie również się liczy:))

Zapraszamy do zabawy:)

69 komentarzy:

  1. no to jestem pierwsza ,zdjęcie juz umieszczam

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałam udział w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  3. I jako, że obserwuję, to zwiększam swoją szansę na wygraną drugim komentarzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc pierwszy za to, że wklejam zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w wyzwaniu tez brałam udział (pt. Zielono mi), więc wklejam trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeci raz bo wyzwaniuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brałam udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce - banerek na pasku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie umieściłam na blogu: http://muzajo.blox.pl/2012/03/Candy-w-Scrapgangu.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję blog. Może po raz pierwszy wygram candy?

    OdpowiedzUsuń
  12. wyzwaniuję - trzy:)
    gotowe, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też się ustawiam w kolejce:) fajne te etykietki

    OdpowiedzUsuń
  14. brałam również udziałw wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi komentarz zasłużony dla Obserwatorki:)
    PS. Podanie: wnoszę do Szanownego DT o usunięcie konieczności potwierdzania iż nie jestem automatem:) Mam wrażenie chwilami, że moje zdolności rozpoznawania liter poszły sobie w las... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to chop - jeden komentarzyk bo jestem Waszym obserwatorem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I jeszcze troszeczkę bo brałam udział w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I jeszcze raz - banerek wstawiam:)) Pozdrowienia dla wszystkich którzy tak jak ja po kilka razy, potwierdzają że nie są automatem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziewczyny, przepraszamy! Ja nawet nie wiedziałam, że weryfikacja jest włączona :P mam nadzieję, że już nie musicie udowadniać swojej ludzkości ;))

      Usuń
    2. Już jest poprawa:) Super! Dzięki wielkie!

      Usuń
  19. Komentarz pierwszy ... bo jestem obserwatorem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Brałam udział w wyzwaniu..i pewno będę brać nadal w kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I po raz trzeci :) banerek na blogu ..

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję, więc się zapisuję;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzeci komentarz z tytułu udziału w wyzwaniach scrapgangowych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Banerek na blogu już jest... Pierwszy komentarz

    OdpowiedzUsuń
  25. brałam udział w wyzwaniach... Drugi komentarz

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem obserwatorem... Trzeci komentarz

    OdpowiedzUsuń
  27. i jeszcze trzeci raz - brałam udział w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  28. Grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam :)
    http://napolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się z chęcią zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I obserewuję już jakiś czas ale coś na żadne wyzwanie się nie odważyłam jeszcze :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się raz, bo każdy może;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. I jeszcze raz, bo uczestniczyłam w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się,lubię niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. No ja tylko raz mogę. Ale może szczęście dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :) Informacja o candy na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  37. I obserwuję, więc drugi komentarz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dopisuję się.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. W wyzwaniu też brałam udział:)

    OdpowiedzUsuń
  40. I jeszcze ja! Info trafia na pasek boczny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Serdecznie pozdrawiam, jestem w szal towrzenia swiatecznych karnetów, do których slicznie pasowały by Wasze etykietki. Pozdrawiam i trzymam kciuki za dobry wybór maszynki losujacej

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem obserwatorem od początku tego roku. Niestety nie odważyłam się jeszcze wziąć udziału w wyzwaniach :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Towarzyszka obserwatorka - jest!

    OdpowiedzUsuń
  44. Udział w wyzwaniu - jest i pewnie jeszcze będzie:)

    OdpowiedzUsuń